vrijdag 9 augustus 2019

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter




Hallo allemaal,

Dit keer heb ik weer eens een geboortekaartje gemaakt. 
Hiervoor heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape art mal
 470 713 181 gebruikt. 


Ik heb de basiskaart 3x overgetrokken op wit cardstock, 
1 x op kraft, 1x op roze cardstock  en nog keer op designpapier. 
Dit papier is van Maja Design. 
De verschillende lagen heb ik bewerkt met distress inkt, vintage photo. 
Vervolgens heb  ik het kleine witte stuk bewerkt met de nieuwe mask
 die ook deze maand is uitgekomen. 
Dutch Mask Art 470 715 143


Ik heb hiervoor roze distress oxide inkt gebruikt. 
Nadat dit droog was heb ik er een laag glitterpasta overheen gesmeerd. 
Hierdoor zie je de glitters wel op de foto en de mask wat minder goed. 
Toch is het in het echt wel erg leuk om te zien al zeg ik het zelf. 

Hierna heb ik de kangeroes gestempeld en ingekleurd met 
mijn polychromos kleurpotlodenvan Faber Castell. 
Dit zijn de stempels van My Favorite Things.


Hierna heb ik de teksten gestempeld. De tekst "Good Luck" heb ik gestempeld
 op een strook roze cardstock. Hierachter heb ik een strook geplakt, 
die ik bewerkt heb met de hartjes randpons van Vaessens. 


Verder heb ik verschillende stempelsetjes gebruikt 
van Scrap en Co, Craft Emotions en Marianne Design, 
daar is ook het labeltje van waarop de tekst "Baby"
staat. De bloemen zijn gemaakt met stansen. 


In het midden van iedere bloem heb ik een glitterpareltje geplakt. 
De takjes heb ik ook gemaakt met verschillende stansen. 
 Dit alles  ik op de kaart gedecoreerd en toen was mijn geboortekaartje klaar.
Als laatste heb ik nog een slinger op gehangen hierop kan 
eventueel nog de naam van de pasgeboren dochter geschreven worden. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.
Groetjes Mirande



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande