zondag 25 augustus 2019

Zomers kaartje Memory Desk


Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en dan zit de zomervakantie er al weer op. 
Om nog even na te genieten heb ik nog een zomers kaartje 
voor aan mijn Memory Desk gemaakt. 
Ik heb het basiskaartje eerst voorzien van 3 kleurtjes inkt. 
Daarna heb ik met deze Dutch Doobadoo mask aan de slag gegaan. 


De driekhoekjes heb ik bewerkt met Dutch Doobadoo Structuurpasta.

De rondjes van de mask heb ik terug laten komen op het kaartje 
door er met een blendingtool en een kleur inkt overheen te gaan.  



Vervolgens heb ik de stempelafdrukjes gekleurd met mijn Faber Castell potloden. 
Dit zijn wel hele vrolijke zomerstempels. 
Ze zijn van My Favorite Things. 
Ik vind ze zo leuk maar had er tot nu toe nog geen tijd voor gehad om ze te gebruiken. 
Er stond te veel nog op mijn to do lijstje voor deze vakantie😋😉
Maar ook dit kan ik weer afvinken. hahaha. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande




2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande