vrijdag 24 april 2020

Daar bij de molen



Hoi, hoi,

Met de nieuwe mal uit de Dutch Doobadoo collectie van april 
heb ik deze Hollandse kaart gemaakt. 
Ik gebruikte hiervoor deze Dutch Doobadoo mal


Dutch Shape Art 
470 713 186

Ik heb de basiskaart eerst 2 x overgetrokken.
1x op creme cardstock en 1x op het blauwe designpapier.
Hierna heb ik ze allemaal uitgeknipt en op elkaar geplakt.
Hierna ben ik aan de slag met de mal van de molen van Marianne Design.
Deze heb ik overgetrokken op creme cardstock en daarna heb
ik de molen beplakt met designpapier en donkerblauw cardstock.


Nadat ik de molen heb opgeplakt heb ik verschillende 
grasrandjes gestanst en deze opgeplakt. 
Ieder grasrandje heb ik steeds weer voorzien van een stuk 
foamtape waardoor je diepte gaat zien. 
Hierna heb ik de tulpen in het veld geplakt. 
Het grasrandje en de tulpen zijn nieuwe stansen van Marianne Design.


Op de rode tulpen heb ik hier en daar nog een accentlijntje 
gezet met een witte gelpen. 
Met deze gelpen heb ik ook enkele onderdelen van de molen bewerkt.


Als laatste heb ik enkele tekststempels gebruikt. 
Dit zijn tekststempeltjes van Marianne Design.  
Met een zwarte fine-liner heb ik nog een lijn om de kaart getrokken.

Ik vind het zelf wel een echte Hollandse kaart geworden.
Wat vinden jullie?
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande