zaterdag 18 april 2020

Ga je mee op Berenjacht?


Hallo allemaal,

Ook bij ons in het Oosten van het land kun je op jacht naar beren. 
Dus hoe leuk is het dat je met de materialen van Dutch Doobadoo 
leuke versieringen kunt maken die de jacht op Beren nog leuker maakt.


 Speciaal voor het Berenjacht spel heeft 
Dutch Doobadoo deze leuke berenmal gemaakt.
Wij hebben met deze nieuwe speciale mal nog een extra bloghop voor jullie georganiseerd.
Hoppen jullie gezellig met ons mee?


Ik heb deze leuke mal gecombineerd met de mallen waarmee 
je een leuke slinger kunt maken. Ik heb hiervoor dit alfabet gebruikt.

Dutch Art Alphabet 4
470.990.112 


Ik heb de letters eerst overgetrokken op creme cardstock
 en heb ze daarna uitgeknipt. Vervolgens heb ik op iedere letter
 designpapier geplakt. Het is een soort van regenboog papier
 en ik heb ook geprobeerd om op de slinger de
regenboog weer te geven van links naar rechts. 


Aan het begin en het eind van de slinger heb ik nog een grote beer gemaakt. 
Hiervoor heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo berenmal gebuikt. 





Deze schattige beren waren wat te groot voor op de letters van de slinger,
 dus daarvoor heb ik kleinere beertjes gebruikt.  Deze kleine beertjes heb ik 
gemaakt met de stansen van Elisabeth Craft.






Bij deze kleine berenstans hoort ook de stans van het bijtje 
en die heb ik dan ook maar op iedere letter terug laten komen.


De slinger hangt nu al meer dan een week bij ons voor het raam 
en er wordt heel leuk op gereageerd door kinderen die op zoek zijn naar beren. 
Het was even een werkje maar ik ben uiteindelijk wel heel blij mee ben.


Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Lieve groetjes Mirande



19 opmerkingen:

  1. Superleuk idee! En zooooooooooooo leuk met die schattige beertjes! Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hoe leuk zeg deze slinger! Daar maak je vele kids blij mee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat geinig zeg deze slinger! Zal het zeker goed doen bij de kinderen, ook als verjaardagsslinger. Die beren dien je denken aan vroeger met die splitpennetjes zodat de armen en benen kunnen bewegen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat een super GAAF idee Mirande....en je hebt het prachtig uitgevoerd.....TOP!
    Dit vinden kinderen heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke slinger en heel goed idee. Snap dat kinderen dit fantastisch vinden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij ons staan de beren ook al wekenlang voor het raam te kijken. Maar wat leuk om er zo'n mooie draai aan te geven met de mal en letters. Super gedaan.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit mooi gemaakt, snap dat je veel bekijks hebt van de kinderen uit de buurt.
    Je blijft er gewoon naar kijken zo mooi.
    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve mal en wat heb je er een superleuk werk van gemaakt. Complimenten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige berenslinger Mirande.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige slinger en extra leuk met de beer aan beide kanten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwwww, wat een prachtige berenjacht slinger heb je ervan gemaakt. Mooi met de grote beren een het eind en de kleine beertjes op de letters. Schattig geheel en lekker kleurrijk ook.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat gaaf zeg deze slinger, mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuke berenslinger heb je gemaakt Mirande.
    Heel toepasselijk om dat nu voor je raam te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat heb je een geweldige beren slinger gemaakt. ZO mooi en vrolijk en een heel leuk idee. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh Mirande wat een super leuke berenslinger heb je gemaakt..prachtige kleurtjes en heel leuk al die schattige beertjes erop ook de grote beren zijn top!!!
    zal zeker veel bekijks hebben voor de berenjacht van de kinderen
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig Mirande, ook leuk voor inde klas als school straks weer begint.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande