vrijdag 17 april 2020

Voor jou! Liefs.....



Hallo allemaal,

De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie,
 voor de maand april ligt weer in de winkels.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dit keer hebben we ook weer een gezellig bloghop voor jullie
georganiseerd boordevol leuke ideetjes.
Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeld



Ik gebruikte hiervoor deze nieuwe Dutch Doobadoo mal. 



Dutch Box art
470 713 062

Ik ben er mee aan de slag gegaan en heb er direct aan aantal gemaakt. 
Deze heb ik cadeau gegeven aan een aantal ouderen, die het in deze tijd 
toch wel heel erg moeilijk hebben omdat ze geen bezoek mogen ontvangen.
Ik hoop dat ik op deze manier ze een beetje een hart onder riem 
heb kunnen steken en ze weer even een glimlach op hun gezicht hebben gekregen.

Ik heb de mal overgetrokken op zwart cardstock.


Vervolgens ben ik met designpapier aan de slag gegaan, 
dit heb ik nog een keer gemat op roze cardstock. 
Het papier is zo mooie dat ik verder niet heel veel bij hoefde te doen.
Ik heb nog een klein labeltje op de voorkant gemaakt met 
de stempels en stansjes van Marianne Design. 

Het hartje op de voorkant heb ik gemaakt met een andere Dutch Doobadoo mal.
 Dat is de mal van de vogelkooi. Uit deze mal heb ik het hartje gebruikt.


Dutch Card Art A4 Birdhouse
470 713 770

Op de voorkant heb ik de tekst "Voor jou" gestempeld.
Op de acherkant de tekst "Komt wel goed"
Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat lijntjes getrokken.

Aan de binnenkant van het doosje heb ik ook designpapier geplakt.
Ik heb er daarna 4 merci chocolaatjes ingedaan
 en mijn opkikkerdoosje voor de ouderen was klaar.
Aan de achterkant heb ik een lintje geplakt 
waarmee ik het doosje dicht kan strikken.
Hierover heb ik nog een stuk designpapier geplakt
 waarop ik mijn naamstempel verwerkt heb. 
Ik heb hier helaas geen foto van gemaakt. 


Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Lieve groetjes Mirande

19 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar om deze voor de ouderen te maken, super leuk model en gave kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gebaar van je om dit voor ouderen te maken. Hele leuke mal weer en prachtig gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super, deze heb ik al op mijn lijstje gezet, zo leuk om kadootjes mee te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wat super leuk.
    Denk dat de ouderen het erg gewaardeerd hebben
    dat ze zo'n mooi cadeautje kregen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief gebaar, denk dat dit zeer gewaardeerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk merci-doosje! Het strikje en hartje vooraan maken het helemaal af. Lijkt mij heel fijn om cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O waow, dat is precies wat ik graag zou willen. Een mal waar je een kleinigheid in kan stoppen als dank je wel.
    Jou werkje ziet er super mooi uit :) Dank je voor het leuke idee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig !!! Mooie nieuwe mal !! Leuk cadeautje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke creatie heb je gemaakt van deze mooie nieuwe mal. Prachtig papier ook voor gebruikt.

    Fijn en zonnig weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk, dat is in dedectijdcwel een heel handige mal!! Kun je eens iets leuks geven aan die mevrouw die de jarre5jes schoonmaak bij de supermarkt of zo. Gave crea gemaakt!
    Jolanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige box Mirande, met dit lekkers erin....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow mirande, wat een leuk boxje met chocolade.Prachtig!
    Groetjes Yvonnne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is leuk geworden. mijn freubelvriendin had het laatst over deze mal die had er al iets leuks mee gezien en ze ging hem sws bestellen.. denk dat ik ook gebruik ga maken van haar mal als ze hem heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik denk dat dit mijn favoriete mal wordt. Heel mooi uitgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er geweldig leuk uit dit cadeaudoosje Mirande...zo leuk weggevertje met die lekkere chocolaatjes erin...weer een hele gave mal ervoor gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Mirande! Altijd zo leuk krijgen met een zelfgemaakte verpakking..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig en super leuk als kadootje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kadootje om te geven
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande