zondag 26 april 2020

Hoera Feestje!



Hoi, hoi,

Met de nieuwe mal uit de Dutch Doobadoo collectie van april 
heb ik deze verjaardagskaart gemaakt voor een lief klein meisje 
wat 4 jaar wordt en helemaal weg is van unicorns.
Ik gebruikte hiervoor deze Dutch Doobadoo mal


Dutch Shape Art 
470 713 186

Ik heb de basiskaart eerst 3 x overgetrokken.
1x op creme cardstock
1x op paars cardstock
en als laatste nog een keer op het bloemetjes designpapier.
Hierna heb ik ze allemaal uitgeknipt en op elkaar geplakt.
Hierna ben ik aan de slag met de poly besa mal
 van de unicorn van Jocelijne Design.


Hiervoor heb ik roze en goud glitter papier gebruikt van Marianne Design.
De kleine bloemetjes heb ik gemaakt met een pons. 
In het midden van de bloemetjes heb ik een plakpareltje geplakt.


Mijn vriendin heeft voor mij met haar cricut het sterretje uitgesneden.
Het strikje en de wolkjes zijn gemaakt met verschillende
 stansen van Jocelijne Design.


Bovenaan de kaart heb ik 2 gaatjes gemaakt met de crope a dile 
en hier heb ik verschillende lintjes doorheen geknoopt. 

 

Ik vind het zelf wel een heel schattig kaartje geworden 
en de jarige jet was er echt heel erg blij mee.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande