vrijdag 10 december 2021

Be happy


Hallo allemaal, 

Met de leuke Crafty Kit slimline Bee Happy maakte ik deze slimline kaart. 


Ik gebruikte een stans voor de basiskaart. 
Hierna ben ik aan het werk gegaan met dit leuke, vrolijke papier. Ik heb er weer een schudkaart van gemaakt. In het middelste vlakje heb ik schudmateriaal van bijtjes verwerkt. Verder heb ik de kaart aangekleed met de plaatjes uit het uitdrukvel die ook bij deze papierset horen.


Wat zijn de bijtjes ontzettend leuk, ik word er echt zo vrolijk van😍


Ook de tekst "Bee happy" hoort ibj de papierset. 


Ik wens jullie nog een hele fijne en vrolijke dag, bee happy en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande