woensdag 15 december 2021

Heppie Bursdeej toe joe


Hoi, Hoi,

Met dit setje mallen heb ik een verjaardagskaartje gemaakt. 


Dutch Card Art A5 Ovenwant
470 784 049


Ik heb de 2 mallen overgetrokken op wit cardstock en ze vervolgens beplakt met restjes designpapier wat ik nog ergens had liggen. Hierna heb ik er 2 plaatjes uit een Bella Lulu knipvel op geplakt. Ook de tekst "Heppie bursdjee toe joe" komt uit dit knipvel. 


De tekst gefeliciteerd heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design, de tekst die daaronder staat heb ik gestempeld met kleine tekststempeltjes uit een setje van Carlijn Design.  
Het slingertje heb ik gemaakt met een stans. Als laatste heb ik de 2 kaartjes met een lintje aan elkaar geknoopt. 
 
Dit verjaardagskaartje is inmiddels op de post. Ik wens jullie een fijne dag en tot een volgende keer.
Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande