donderdag 30 december 2021

Dikke knuffel voor jou!



Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo al gezien. We hebben weer een leuke bloghop waari we verschillende voorbeelden laten zien waarbij veel van deze nieuwe mallen gebruikt zijn.




  • Ga op 30 december langs de blogs van alle Dutch DoobadooDesign Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Dit is mijn voorbeeld. 


Ik heb hiervoor deze nieuwe Dutch Doobadoo mal gebruikt



Dutch Doobadoo Card Art Label
470 784 071

Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik de kaart beplakt met designpapier. Ik heb er een schudkaart van gemaakt. Hiervoor heb ik een pocher van Marianne Design gebruikt. In het schudgedeelte heb ik 2 pinquins van Jocelijne Design/ Carlijn Design gebruik en wat sneeuw van Marianne Design.


De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
De sneeuw onderaan de kaart heb ik gemaakt van foam-bal klei.




De teksten heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design.
Bovenaan de kaart heb ik twee lintjes verwerkt en een leuk bedeltje van een sneeuwvlok. De andere sneeuwvlokjes zijn gemaakt van papier, hiervoor heb ik verschillende stansjes gebruikt.  


Ik heb deze kaart gestuurd naar een collega, die wel even een knuffel kan gebruiken. 

 Jullie mogen nu gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande 











 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande