zondag 21 november 2010

Kerstkaart



Hallo allemaal,
Wat leuk dat je weer even langs komt.
Ik heb weer een kerstkaart gemaakt.
Dit keer is het wel een erg luxe kerstkaart, al zeg ik het zelf.
Ik heb deze voor mijn tante gemaakt.
Ik heb een papierblok van haar gekregen toen we samen een dagje naar
de scrapbookwinkel waren. Om haar daar nogmaals voor te bedanken
heb ik deze kaart gemaakt. Natuurlijk is de kaart gemaakt met
het papier dat ik van haar gekregen heb.
Verder heb ik een aantal magnolia stempeltjes gebruikt.
En natuurlijk heel veel nieuwe spulletjes, die ik op de Krea doe heb aangeschaft.
Zoals de nestabilitie, de hartjespons en de creatable waarmee ik het bloemetje gemaakt heb.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste kerstkaart is.
Ik wil de komende tijd weer wat meer lay-outs gaan maken.
De stapel foto's voor de foto-albums voor mijn kinderen wordt steeds hoger,
dus daar moet ik echt  weer even mee aan het werk.
Ik hoop dat ik dus binnenkort weer wat lay-outs aan jullie kan laten zien.
Ik ben ook nog bezig met het maken van een mini-album voor mijn dochter.
Dus voorlopig heb ik weer genoeg te doen.
Fijne avond nog en tot snel.
Groetjes Mirande



De binnenkant van de kerstkaart met een mini-album er binnen in.
Het mini-album uitgeklapt.




Het mini-album uitgeklapt maar nu aan de andere kant.
Het mini-album.








8 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande
    Dat is inderdaad een hele luxe kerstkaart!
    Maar wel heel erg mooi, en het papier is ook erg lief!En wat een mooie nestabillities en stempels!
    Erg leuk!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Mirande. Superleuke kleurtjes ook. En mooi gedaan met al die uitklapbare vakjes...super. Daar is je tante zeker heel blij mee!! Heb je de terpentine nog gehaald?? Fijne avond, Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een onwijs leuk kerstkaartje Mirande! Heel mooi papier en de binnenkant ook zo mooi gescrapt, Super! Zal je tante blij mee zijn. De flying Tilda is erg schattig en mooi zeg die nestabillaties en de bloemen! Succes met je LO's en je album. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Mirande! Heel erg mooi gemaakt!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, deze luxe kerstkaart. Mooie kleuren en gaaf papier heb je hiervoor uitgezocht!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een toppertje Mirande...enne dezelfde smaak....haha deze nestabilities heb ik net voor mijn verjaardag gekregen..haha
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had hem natuurlijk al gezien en hij is super!! heb die van mij ook af hihi zal hem er gauw opzetten!!
    wanneer gaan we afspreken kan alleen dinsdagavond niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Mirande, bedankt voor je leuke bericht. Leuk om ook eens bij jou te kijken. Wat een super kaart, zeg. Ik ga het onthouden, wil het graag een keer liften. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande