zondag 7 november 2010

Verjaardagskaartje


Hoi, wat gezellig dat je weer even een kijkje komt nemen op mijn blog.

Gisteren vierde mijn vriendin Debby haar verjaardag. Ze wilde graag een cadeaubon voor haar verjaardag. Een leuk cadeau om te krijgen maar niet zo leuk om te geven. Doordat mijn dochtertje
Merle al enkele dagen ziek is, had ik niet zo veel tijd om iets voor haar te knutselen.
Toch heb ik dit verjaardagskaartje voor haar gemaakt.


Ik heb het idee van Nicolet, Funny Cards. Op haar blog kun je ook de werkbeschrijving vinden van deze leuke kaart met een bewegend elementje erin. Ik vind het echt een super leuke kaart.
Het was trouwens ook erg leuk om te doen. 

Ik ga zo meteen nog even een kraamcadeautje afmaken.
Die zal ik jullie deze week nog laten zien.
Verder komt er deze week helaas niet zoveel van scrappen,
omdat ik veel moet werken.
En vrijdag sluit ik deze week super af .....door een dagje uit
naar de Krea-doe. Ik heb er ontzettend veel zin in.
Een hele fijne week gewenst, enne wanneer jullie ook
naar de Krea-doe gaan veel plezier daar.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje heb je gemaakt. En ook dat papier is prachtig!! Is Merle alweer opgeknapt? Ze is aardig lang ziek geweest he? Ik heb ook zo'n zin in de Kreadoe...ik ga helemaal los...ha ha!! Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mirande,
    Ik vind dit ook een heel leuk model kaart en zeker gauw te maken. Zelf heb ik er onlangs ook eentje gemaakt. Jouw uitvoering is heel vrolijk. Heb je de bon op de achterkant geplakt?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!!!!
    zoooo jammer dat jullie vrijdag gaan.....
    vond het veel leuker om samen te gaan...
    maar goed hoe is het met merle??
    rem ligt nog steeds in het ziekenhuis mag miss morgen naar huis :(
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande