zondag 13 mei 2012

Veel geluk!

Hoi, hoi,

Voor mijn scrapvriendinnetje Patricia heb ik dit uitschuifkaartje gemaakt.
Ze is vanaf gisteren officieel aan haar man Patrick verbonden door het geregistreerde partnerschap. Voor deze bijzondere gelegenheid maakte ik dit kaartje.
Het papier komt uit het nieuwste papierblokje van Maja Design. Dit is echt heel mooi papier. Ik zag het op een van de blogs een hele leuke uitschuifkaart voorbij komen, ik weet helaas zo niet meer waar. Maar ik vond het zo'n leuk modelletje en heb er dus zelf ook eentje gemaakt. De vintage afbeelding heb ik van internet gehaald.
Zo ziet het kaartje eruit wanneer je aan het uitschuiflabel trekt. In de nestabilitie staan onze felicitaties.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn uitschuifkaart vinden. Het was erg leuk om te maken en werkte ook wel een beetje verslavend. Inmiddels heb ik er nog twee gemaakt, die ik jullie binnenkort ook nog zal laten zien.
Groetjes Mirande

17 opmerkingen:

  1. Wauuwww zeg, wat ontzettend mooi!!!!!!! Ik vind dat papier ook zoooo mooi, schitterend!!!
    En dat plaatje past er perfect bij, prachtig!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart zeg. Het papier van Maja Design is i.d.d. erg mooi hé. En het model is ook erg leuk. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Miran, ik ben echt zo ontzettend bij met deze kaart. Hij is echt heel erg mooi. Ik schreef het al op mijn blog, je weet mijn smaak gewoon heel erg goed. Het was zo leuk thuiskomen vrijdag. We waren al zo verwend bij het restaurant en toen we thuis kwamen lag er nog een hele stapel kaarten, waaronder deze dus en ook die van Marion. Ik moest echt even traantje wegpinken hoor, ik had dit nooit verwacht. Ik dacht "even" een geregistreerd partnerschap aan te gaan, maar het was veel grootser dan dat ik had verwacht.
    We hebben het echt heel erg leuk gehad.
    Joeri was trouwens heel erg enthiousiast over het feestje van Lars. Hij heeft zo genoten.
    Het klinkt heel erg leuk, ik hoor de verhalen nog wel. Kon jij het een beetje vol houden?
    Dikke kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Mirande!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, en het model is ook superleuk.
    Mooie papierlijn heb je ervoor gebruikt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirande,

    wat een prachtig mooie superkaart! Ik had hem al even bewonderd op het blog van Patricia. Heel leuk als je elkaars smaak kent. Dan kun je daarop inspelen en weet je bijna al zeker dat hij in de smaak valt. Leuk zo'n vintageplaatje van internet.
    Stom, he, van mij. Vraag ik je nog waar Patricia woont, denk ik als verrassing even een kaartje bij haar in de bus te doen, vergeet ik het. Nou, ja, het zij zo.
    Ik bel je binnenkort even over donderdag. Als we gaan lijkt het me het beste als ik rijd, toch?

    Groetjes en je zult wel verwend zijn met eigen gemaakte cadeautjes voor moederdag?? Die tijd heb ik gehad....(denk ik)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje zeg! Lekker vintage ik hou dr wel van! Idd erg mooi plaatje kun je best veel scoren via google he?
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super uit leuk zo`n model en je hebt er echt iets moois van gemaakt

    Geniet lekker vandaag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had je kaartje ook al bewonderd op Patricia's blog. Wat een prachtige kaart en mooi model! Mooi papier en leuke details.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wowww Mirande,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent lekker bezig Mirande......... en deze kaart is een toppertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mirande,wat een superlief en mooi kaartje,heel mooi papier en een lief plaatje,ook de randpons komt mooi uit.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan me voorstellen dat dit model verslavend werkt want het ziet er erg leuk uit en is erg mooi gemaakt. Ben heel benieuwd naar de andere twee.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mirande

    PRACHTIG is je kaartje, erg leuk zo'n uitschuifkaart, die ga ik onthouden.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart en wat een mooi model.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande