maandag 16 juli 2018

Juf, bedankt voor het fijne schooljaar!



Het is nu vakantie!
Heerlijk even helemaal niet doen. Daar was ik wel even aan toe.

Maar voordat de vakantie begint geven we de juf altijd een klein cadeautje 
om haar te bedanken voor het afgelopen schooljaar. 
Samen met mijn dochter Merle ben ik aan de slag gegaan. 
Als basis hebben we de Essentials van Studio Light gebruikt.


Deze hebben we twee keer uitgestanst. 
Het kleine gedeelte hebben op elkaar geplakt, dit dient als bodem voor het cadeau tasje. 
 Daarna hebben we het kleine deel nog een keer uitgestanst uit dubbelgevouwen papier. De snijrand hebben we niet gebruikt waardoor er een soort dakje ontstaat die we als dekseltje hebben gebruikt.
We hebben de stansen nog een keer gebruikt voor het kraft en het designpapier.
Hierna hebben we de juf gemaakt met de Dendennis stans van de Ouwe taart.



Juf is ook toe aan vakantie en gaat een dagje naar het strand. Vlak bij het strand staat nog een bedankbordje met de tekst "Juf ,bedankt voor het fijne schooljaar". Het woordje juf heb ik gemaakt met de bruine lettermal van Joy. Hiervoor heb ik zwart papier gebruikt. De andere tekst heb ik gemaakt met verschillende stempeltjes. 
Nu kan juf gaan genieten van een welverdiende strandvakantie. 
Voor het strandtafereel heb ik verschillende stansjes gebruikt, de meeste zijn van Marianne design.



 We hebben het cadeautasje nog twee zijkantjes gegeven zodat we er wat kleine mini's voor op vakantie in konden doen met wat hartjes snoepjes. Op de achterkant hebben we nog een tag gemaakt met een persoonlijke tekst en daarna hebben we het ingepakt in folie. Op de laatste schooldag heeft Merle haar juf met dit cadeautje verrast. Juf was er erg blij mee.

Voor mij is de vakantie inmiddels ook begonnen, ik wens iedereen die nu ook vakantie heeft of het binnenkort krijgt een hele fijne vakantie. Aan het weer ligt het in ieder geval niet. 
Tot snel.
Groetjes Mirande





1 opmerking:

  1. Kan me voorstellen dat de juf er blij mee was. Het ziet er prachtig uit. Geniet ook van je vakantie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande