zondag 1 juli 2018

Hello Baby Boy



Hallo allemaal,
Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo met deze leuke sketch. 



Dit is mijn bijdage voor deze challenge. 

Ik heb met deze sketch deze babykaart gemaakt.


De basiskaart heb ik overgetrokken op kraft. Die heb ik daarna gerild en uitgeknipt. Het designpapier is een nieuwe babylijn van Simple Stoeries Oh, Baby.  Zo leuk om mee te werken. Het designpapier heb ik gemat op crème cardstock, hiervoor het ik het designpapier net iets kleiner gemaakt dan de mal aangeeft. 


 Op de linkerkant van de kaart heb ik een pocket gemaakt waarin ik een label heb verstopt. Hierop kun je een persoonlijke tekst schrijven. De slinger heb ik gemaakt met een stans en de tekst hoera heb ik gemaakt met de bruine letterstans van Joy. De kangeroe  heb ik gemaakt met de Collectables is van Marianne Design de COL 1446



Het kaartje aan de rechtkant heb ik gemaakt met de Essential Stans van Studio Light. Deze stans heb ik alleen vastgeplakt aan de onderkant waardoor er een soort enveloppe idee onstaat. Hierin heb ik de teskt "van harte gefeliciteerd" gestempeld. Op het klepje heb ik nog een stukje designpapier geplakt.

Op het middengedeelte heb ik gewerkt met de stans Wooden Signpost  (LR 0535) van Marianne Design. Op deze stans heb ik met de stempelset Sending Mesages van Joy Crafts  de tekstjes Hello Baby Boy gestempeld. ]


Op het trappetje in het midden heb ik stukjes designpapier geplakt waarop een stukje tekst stond. Ook deze stukjes designpapier heb ik gemat op creme cardstock.


 Op de rechterkant van mijn kaart heb ik de ovaal verwerkt maar doordat de Koala met zijn jong hierover heen geplakt zit, zie je die niet meer zo goed. Maar als je goed kijkt zie je hem vast nog wel tussen de bladeren en de bloemen door. De Koala heb ik ook gemaakt met de Collectables van Marianne de COL 1448.
 De bladeren heb ik gemaakt met een stans en de bloemen heb ik weer uit het designpapier geknipt. Ook de boomstam heb ik gemaakt van designpapier. Dit papier komt allemaal uit dezelfde papierlijn.





Wil je ook mee doen met de challenge? Maak dan zelf ook een leuke kaart n.a.v. deze leuke sketch maar gebruik wel deze mal van Dutch Doobadoo. 470 713 665



En wie weet win jij wel een mooie prijs. Heel veel plezier en succes. 

Groetjes Mirande

1 opmerking:

  1. Heel leuke kaart en een leuke mal heeft DDBD. Je bent er maar druk mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande