dinsdag 1 januari 2019

Baby Lieke


Hallo,

Hoera een zusje voor een leerling uit mijn klas. 
Om haar te feliciteren met de geboorte van haar kleine zusje Lieke, heb ik dit kaartje gemaakt. 
Dit is tevens mijn bijdrage voor de challenge van deze maand.
Doen jullie ook gezellig mee met onze Challenge bij Dutch Doobadoo?
Gebruik hiervoor de onderstaande sketch.

Ik heb de basis overgetrokken op wit cardstock.
 Hierna heb ik de letters overgetrokken op design papier. 
De letters heb ik daarna nog weer een keer gemat op roze en blauw cardstock. 


De stempeltjes die ik gebruikt heb zijn van My Favorite Things. 
Ik heb de afdrukjes in gekleurd met Faber Castell potloden. 



Hierna heb ik de tekst "hartelijk gefeliciteerd" gestempeld 
en deze links op de kaart geplakt.
De vlaggetjes met de naam heb ik gemaakt met een stansset. 
De sokjes heb ik gemaakt met een kerstmal. 
Ik heb de sokjes steeds twee keer uitgestanst 
en als setje bij elkaar opgehangen aan de waslijn. 


Door het vrolijke design papier heeft deze kaart verder niet veel meer nodig. 
Ik ben benieuwd naar jullie uitwerking. Plaats deze in de Dutch Doobadoo Challenge groep en wie weet win jij wel een leuke prijs.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande