zondag 27 januari 2019

Winter wishes


Hallo allemaal,

N.a.v. het winterse weer van vorige week heb ik dit winterkaartje gemaakt. 
Ik heb voor de basiskaart een de Card Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt 470 713 700.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op kraft. 
Het designpapier, wat ik gebruikt heb is van Noor design, Joy to the World.
Ik heb op het designpapier sneeuwvlokjes gestempeld met Versa Fine inkt en deze bestrooid met witte embossingpoeder. Na het even verhit te hebben krijg je een mooi effect. 

Het stempeltje is van Wild Rose. 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Onder de sneeuwpoppen heb ik een klein laagje ijseffect aangebracht.
Het woord Winter heb ik gemaakt met een stans.
Aan de linkerkant heb ik een labeltje gemaakt met stansen van My Favorite Things. 
Ik vind dit echt super leuke labelstansen.
Aan het labeltje heb ik een embellishment gehangen van een sneeuwvlokje. 
Op het labeltje heb ik de tekst "Winter wishes"gestempeld. 
Als laatste heb ik enkele kleine sneeuwvlokjes gestanst en die heb ik op elkaar geplakt. 
Met een touwtje, wat ik meerdere keren om de kaart gewikkeld heb, 
heb ik het labeltje bevestigd aan het kaartje. 


Op de voorkant zien jullie het touwtje weer terug komen. 
Ik heb hier nog wat kleine witte bloemetjes geplakt, 
deze heb ik uit wit glitterpapier gestanst. De takjes zijn gemaakt van kraft papier. 
Op de takjes heb ik een druppeltje met een pearl pen aangebracht. 


Wie weet komt het winterse weer nog terug. 
Ik houd wel van een beetje sneeuw. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.
Groetjes Mirande

5 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    De bloementoef op de voorkant super leuk.
    Van mij mag de sneeuw wel wegblijven, kou mag komen vaak gaat dan de zon meer schijnen.
    :)
    Je hanger hieronder is een schatje, erg leuk!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirande ,

    Wat een geweldig leuke winterse kaart .
    Ik heb er toevallig afgelopen week en gisteravond ook kaarten meegemaakt superleuk modelletje

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke winterse kaart Mirande, lief die sneeuwmannen zo bij elkaar. Ik vind dat je de kaart ook heel origineel afgewerkt hebt, geeft net iets extra's er aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande