donderdag 3 januari 2019

Happy 2019


Hallo allemaal,

Het nieuwe jaar is nu echt begonnen. 
Ik ben benieuwd wat dit jaar ons weer gaat brengen. 
Ik hoop er in ieder geval weer een heel creatief jaar van te gaan maken.
Ik heb met de nieuwste cijferslingers van Dutch Doobadoo deze 2019 slinger gemaakt. 
Deze mallen liggen begin januari weer in de winkels maar ik mocht er alvast mee aan de slag. 


Ik heb de cijfers overgetrokken op zwart cardstock en alle randjes voorzien van witte gesso. 
Hierna heb ik de cijfers voorzien van desginpapier.
De tekst "Happy" heb uit glitterpapier gestanst. 


De champagne glazen heb ik ook gemaakt met een stans. 
Hiervoor heb ik dan weer goud glitter papier gebruikt.

De sterretjes horen ook bij de cijferset. 
Deze heb ik nog een tweede keer overgetrokkken, uitgeknipt en daarna op elkaar geplakt.
Op de sterretjes heb ik twee stempels van My Favorite Things verwerkt. 
De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 



De randen van de mutsjes heb ik voorzien van glitters.

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en creatief 2019.
Groetjes Mirande








1 opmerking:

  1. Hel leuke slinger! Kan mooi het hele jaar blijven hangen ;-)
    Voor jou ook de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande