woensdag 25 november 2020

Dikke kerstknuffel

 


Hallo allemaal,
Vandaag heb ik weer een kerstkaartje om te laten zien. Ik heb hiervoor twee verschillende Dutch Doobadoo mallen gebruikt. Voor de basiskaart heb ik de een rechte kaart gebruikt. Hierop h eb ik desingpapier van Studio Light gebruikt, dit komt uit een paperpad. Ik heb dit keer voor de kleuren zwart en wit gekozen zodat de kerstman op deze kaart de echte blikvanger is. En dat is volgens mij ook goed gelukt, hij knalt echt van de kaart af. 
Verder heb ik het setje met 2 kerstbomen van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock en vervolgens voorzien van designpapier uit hetzelfde papierblokje.  De ballet es in de boom heb ik bewerkt met zilveren stickels. 


Met een zwarte fine-liner heb ik nog een accent lijntje om de bomen heen gezet zodat ze nog net iets meer opvallen. De bomen staan in een laagje sneeuw, wat ik gemaakt heb met foam bal klei van Craft Emotions. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met deze leuke nieuwe build up mal van de kerstman.



Dutch Build up Kerstman
470 713 830

In de hand van de kerstman heeft hij een sneeuwbal vast omdat hij middenin een sneeuwgevecht beland is. De sneeuwbal heb ik met Fluffy stuff bewerkt zodat de sneeuwbal wat meer een 3 d effect krijgt. 
Met een tekststempeltje heb ik nog een tekstje op de kaart gemaakt en daarna was de kaart voor mij klaar. Ik ben benieuwd wat jullie van deze toch wel vrij simpele kaart vinden. Ik ben er zelf niet helemaal tevreden over omdat ik het te kaal vind maar misschien moet ik hier ook maar eens genoegen mee nemen. 😊 Het hoeft niet altijd perfect heb ik ooit wel eens ergens gelezen. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande