donderdag 26 november 2020

Dreaming of a white Christmas



                                                                     Hallo allemaal,

Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.
Daarnaast zit er weer een leuke nieuwe Crafty kit uitgebracht .








We hebben dit keer ook weer een leuke bloghop voor jullie
 georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hoppen jullie gezellig met ons mee?


Dit is mijn voorbeeld.


Voor dit kaartje heb ik  deze Dutch Fold Cardart mal 470 713 832 gebruikt. 


Ik heb deze mal vier keer overgetrokken op wit cardstock. Nadat ik het middelste gat eruit heb geknipt, heb de vier onderdelen voorzien van designpapier. Hiervoor heb ik de nieuwste kerstlijn van Maja Design gebruikt. Hierna heb ik de vier onderdelen aan elkaar vast geplakt en aan de bovenkant er een rood lintje tussen geplakt. Aan dit lintje hangt deze doorzichtige kerstbal. In de kerstbal heb ik met verschillende stansen van Elisabeth Craft Design een kersttafereeltje gemaakt. 


Onderin de bal heb ik wat foam bal sneeuw gebruikt om dat boel vast te zetten op de grond van de kerstbal, daarna heb ik er nog wat extra losse sneeuw ingedaan. 
Als laatste heb ik de kaart verder versiert met wat kersttakjes, ballen en kerstbloemen. Dit is ook allemaal gemaakt met de nieuwe stansen van Elisabeth Craft Design.  Met wat rode stickels heb ik de besjes op de verschillende kersttakjes bewerkt. Door de glitters hierin krijg je toch net iets meer een kerstgevoel.


Ook heb ik nog enkele tekststempels verwerkt. Zo ziet mijn creatie er van de bovenkant uit. 


Deze creatie kun je niet versturen maar ik weet zeker dat ik er in deze kersttijd vast iemand blij mee kan maken. 

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstcreatie vinden?
Jullie mogen nu door hoppen naar het blog van



Veel hopplezier nog en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat een leuk nieuw model mal is dit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en een leuke mal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je hier toch weer iets moois van gemaakt 👌
    Toppie 👍
    Tot morgen in de live🙋‍♀️
    Groetjes YvonneBB 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat gaaf 😍😍. Ik dacht al wat een raar model mal, haha. Maar hij is echt heel tof. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is superleuk, ik dacht ook wat moet je daar nou mee maar nu superduidelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk Mirande!! Het is ook zo'n mooie mal met die bol in het midden.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waow, wat is dit mooi. Leuke mal en super mooi idee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is erg mooi gemaakt. Mijn verlanglijstje is alweer gegroeid.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige creatie. leuk model zo met de bal erin.
    Iemand die dit ontvangt zal er verbaasd over zijn .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstcreatie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een ge-wel-dige creatie gemaakt! Daar kun je inderdaad vast iemand wel blij mee maken!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande