maandag 30 november 2020

IJskoude Wintergroetjes


Hallo allemaal,

Met de nieuwe box art mal van Dutch Doobadoo maakte ik dit winterse kerstkaartje. 


Dutch Box Art Waves
470 713 071

Het doosje heb ik eerst overgetrokken op wit cardstock en daarna uitgeknipt. Vervolgens heb ik het beplakt met designpapier uit de Crafty Kit Frosty Winter van Dutch Doobadoo en het doosje in elkaar gezet. 

Een strookje met golfjes heb ik wit gelaten. Hierna heb ik de pinguïns gestempeld en uit gestanst. Dit heb ik met een setje gedaan van Marianne Design. Wat zijn ze onwijs leuk he?
Met mijn zigs heb ik de snavels, pootjes en pakjes ingekleurd. De tekstjes op deze kaart komen van het stickervel uit de Crafty kit. Ik heb er verder nog een zilveren ster opgeplakt. En een van de pinguïns staat op de ijsschots van Craft Emotions. Onderaan het doosje heb ik nog een sneeuwrand gemaakt met foam bal klei. Ik vind het zelf een hele vrolijke winterse pinguïn kaart geworden. Wat vinden jullie ervan? 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.
Groetjes Mirande

 

 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande