zondag 25 juli 2021

Bee Happy!



Hoi, Hoi,

Voor mijn broer maakte ik deze verjaardagskaart. Hij is gek van het busje dus vandaar dit kaartje speciaal voor zijn verjaardag.
Ik heb het busje overgetrokken op zwart cardstock en het daarna beplakt met verschillende soorten papier. Voor het busje gebruikte ik de onderstaande mal.




Dutch Doobadoo Card Art auto VW

470 713 876

Het busje wordt bestuurd door giraffe. Die heb ik gemaakt met de build up mal van de giraffe.

Dutch Doobadoo Build up mal Giraffe
470 715 864

Achter het busje heb ik 2 palmbomen gemaakt. Hiervoor gebruikte ik de build up mal van de palmboon.
 

 



Duthc Doobadoo Card Art Palmboom
470 713 879

Tussen de bomen vliegen 2 schattige bijtjes. Deze heb ik gemaakt met een collectable van Marianne Design. Deze stans mocht ik lenen van Saskia, hartelijk dank daarvoor. Het tekstje "bee happy" hoort bij deze stansenset.

De tekst  "Hoera weer een jaartje voorbij" heb ik ook gestempeld. 

Als achtergrond heb ik nog een stuk geel cardstock gebruikt, die ik zelf in vorm heb geknipt. Onderaan zien jullie nog een stukje van de weg waarop het busje rijdt. Deze heb ik ook zelf gemaakt. 

Met een zwarte gelpen heb ik verschillende accentlijntjes gezet. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Mirande

    Je kaart is geweldig gaaf
    Ik heb gisteren wel 4 kaarten gepost dat had te maken met het 1 jarig bestaan van Angela’s Hobbycorner.
    Dit werd gisteren online gevierd met drie live’s en veel creaties de hele dag door druk maar wel gezellig .
    Vanmiddag met mijn zusje en haar vriend en zijn twee zoontjes naar Gaia zoo dat is nog een kerst kadootje dat ik mijn hele familie heb gegeven afgelopen kerst hihi .
    Hoop dat het droog blijft !
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een SUPER MOOIE kaart heb je voor je broer gemaakt Mirande. MOOI zoals je diverse materialen hebt "gemengd".
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg, dat busje! Je broer zal het vast geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande