woensdag 28 juli 2021

Hoera Beschuit met muisjes!


Hallo allemaal,

Nog een nachtje slapen en dan liggen de nieuwe Dutch Doobadoo mallen weer in de winkels. Met de leuke nieuwe Build up mal van de dino en de shape art mal maakte ik een geboortekaartje. 



Dutch Build up Dino
470 784 014

Op het geboortekaartje zien jullie 2 dino's. De eerste heb ik gemaakt zoals jullie kunnen zien volgens het voorbeeld. Maar de tweede dino komt net uit zijn ei. Het ei heb ik gemaakt met een stans, die ik normaal gesproken alleen met Pasen gebruik maar hij kwam bij dit kaartje heel goed van pas.
De mama dino en haar kind, die dus net uit zijn ei komt kijken heb ik op deze basiskaart geplakt.



Dutch Shape Art Wendy 
470 784 018


Ik heb deze mal 3 keer overgetrokken en alle lagen op elkaar geplakt en daarna dus de dino's erop. Vervolgens heb ik met een stans van Carlijn Design de tekst "Hoera" gemaakt. Met 2 verschillende tekststempels heb ik het kaartje verder afgemaakt. Het is weer eens een heel ander geboortekaartje maar ik vind hem zelf wel heel leuk geworden. Wat vinden jullie ervan?

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande






 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande