zaterdag 31 juli 2021

Prettige Kerstdagen!


Hallo allemaal,

Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.









Weet jij al welke mal er deze maand jouw favoriet is?

We hebben bij Dutch Doobadoo weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hop je weer gezellig met ons mee?



  • Ga langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld:



Ik maakte dit keer een kerstkaartje. Tja je moet er toch een keer mee beginnen. Dit is echt mijn eerste kerstkaart voor dit jaar. Ik gebruikte voor het maken van deze kaart 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen. Ik ben begonnen met deze nieuwe mal




Dutch Shape Art Banner
470 784 019


Ik heb deze mal 2 x overgetrokken op wit cardstock, zodat ik er een shakerkaart van kan maken. Uit het voorste gedeelte heb ik het middenstuk eruit gehaald en hier een stuk mica tussen geplakt. Dit heb ik aan elkaar geplakt met foam tape en er sneeuw tussen gestopt. Op de foto is het misschien iets minder goed te zien omdat ik er ook best veel sneeuw in gedaan heb. Misschien wel een beetje te veel. 😂


In het schudgedeelte heb ik nog een stuk blauw designpapier geplakt. Vervolgens heb ik de basiskaart beplakt met blauw designpapier. De banner heb ik voorzien van een extra stuk designpapier waardoor die extra opvalt. Hierop heb ik met een mal van Carlijn Design een kersttekst geplakt. 
Daarna  ben ik aan de slag gegaan met deze leuke nieuwe build up mal van Dutch Doobadoo. 



Dutch Build up Rendier 
470 784 012



Hier maakte ik het rendier mee die uit de sneeuwbol lijkt te kruipen. Ik hoop dat jullie na het lezen van deze blogpost ook een beetje in de stemming gekomen zijn om met het maken van de eerste kerstkaartjes te beginnen. Ook al is het nu middenin de zomer. Jullie mogen nu gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande 

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje zo met het shaker gedeelte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk idee, om er een shaker kaart van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Mirande. Het shaker gedeelte geeft een extra toevoeging aan de kaart.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke collectie! En wat een prachtkaartje...zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf idee die shaker! Hele leuke kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande