zaterdag 15 januari 2022

Dit jubileum moet gevierd worden

 

Hallo allemaal,

Ik maakte een kaartje voor een echtpaar wat al langere tijd bij elkaar is. Ik gebruikte hiervoor deze Dutch Doobadoo mal.




Dutch Doobadoo Card Art Label
470 784 071

Ik heb de mal overgetrokken op zwart en wit cardstock. Vervolgens heb ik de kaart beplakt met designpapier, dit heb ik zelf wel iets kleiner geknipt zodat er 3 lagen papier zichtbaar zijn Dit designpapier komt uit de Crafty Kit XL 


 Ik heb er een schudkaart van gemaakt. Hiervoor heb ik een pocher van een hartje gebruikt. In het schudgedeelte heb ik schudmaterialen gedaan, hartjes in 2 kleuren en pinguïns. 


Zijn ze niet lief die kleine Pinguïns?
De kaart heb ik verder aangekleed met de uitdrukfiguurtjes die horen bij dit pakket met designpapier. Dus ik was dit keer vrij snel klaar met maken van deze toch wel vrolijke kaart.


De tekst "Dit jubileum moet gevierd worden" heb ik gestempeld met een stempelsetje van Marianne Design. Als laatste heb ik met een zwarte gelpen nog wat extra lijnen op de kaart gezet. 
En bovenaan door het gaat heb ik nog een leuk lintje geknoopt. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande