woensdag 26 januari 2022

Er is er een jarig!



Hoi, hoi,

Sommigen van jullie weten misschien al lang dat ik juf ben. Ik sta momenteel voor een kleuterklas en wat is er dan leuker om voor iedere leerling een mooie verjaardags muts te maken. Dit jaar mogen alle kinderen een muts kiezen met een dier. Voor 3 jarigen deze maand maakte ik deze verjaardagsmutsen. Meestal gebruik ik hiervoor een build up mal omdat die qua formaat perfect op zo'n muts passen.Voor de eerste jarige maakte ik deze tijger muts


Hiervoor gebruikte ik de mal van de tijger en de cijfermal om deze 6 te kunnen maken.


Dutch Doobadoo Build up Tijger
470 784 063


Dutch Doobadoo numers A4
470 784

Op de onderstaande foto zien jullie een verjaardagsmuts die ik al eerder maakte. Hier kunnen jullie zien hoe ik de creatie uiteindelijk op de muts vastmaak.

Voor de tweede jarige maakte ik deze leeuwenmuts.

Hiervoor gebruikte ik de onderstaande mal.



Dutch Doobadoo build up mal leeuw 
470 713 881

Het gras maakte ik met een stans. De tekst heb ik zelf geschreven. Met een zwarte gelpen heb ik de cijfers nog wat accentlijnen gegeven. 

Voor de laatste jarige heb ik deze muts gemaakt. Zij wilde heel graag een Unicorn muts. Dit keer gebruikte ik voor unicorn een mal van Jocelijne Design, deze is al wat ouder maar deze combineerde ik wel weer met het Dutch Doobadoo cijfer. De bloemetjes maakte ik met een ponsje en in het hart van sommige bloemetjes heb ik een pareltje geplakt. Lekker aan de slag met wat glitters en glitterpapier daar houden meisjes van deze leeftijd erg van en de juf stiekem ook wel.😂

Voor deze maand zit de knutselopdracht er weer op dus ik ga nu weer lekker kaartjes maken. Tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande