zaterdag 29 januari 2022

Hoera een dochter!


Hoi Hoi,

Vandaag laat ik jullie dit geboortekaartje zien. Dit keer heb ik gekozen voor een slimeline kaart. Ik gebruikte hiervoor de onderstaande Crafty Kit Slimeline Unicorn005 van Dutch Doobadoo.


473 005 020

Ik beplakte de basiskaart met designpapier en maakte vervolgens de wolkjesrand met een stans onderaan de kaart. De kleine losse wolkjes maakte ik met verschillende stansen. 


Achter de wolkenrand heb ik een tag gestoken. Op deze tag heb ik een raampje gemaakt die open kan. Op de voorkant heb de tekst "Hoera een dochter" gestempeld met een stempelset van Carlijn Design. 


De unicorns aan de linker en rechterkant van de kaart komen uit het uitdrukvel wat hoort bij deze Crafty kit. 


Wat zijn ze lief he? 
Achter het raampje op het labeltje heb ik een babymeisje gemaakt met een oudere stans van Jocelijne Design. Wanneer je het raampje open maakt komt ze voor te voorschijn.


Zo ziet het labeltje eruit als hij er helemaal uit is. Hier en daar heb ik nog wat sterretjes opgeplakt die ik uit het designpapier geknipt heb. Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat accentlijntjes gezet.


Ik vind het zelf wel een heel schattig geboortekaartje geworden in het blauw voor de geboorte van een meisje. Dat kan dus ook😂. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande