donderdag 8 december 2022

Appeltaart in de herfst


 Hallo allemaal,

Met de Crafty Kit Oma's Appeltaart maakte ik dit kaartje van de appeltaart in de herfst.


Crafty kit Oma's Appeltaart
473 005 031

Ik gebruikte voor deze kaart de mal die hoort bij deze papierset.


De gnomes op de kaart horen ook bij de papierset. De herfstblaadjes heb ik met verschillende stansen gemaakt en de paddestoelen zijn gemaakt met een stans van Marianne Design.


Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat accent lijntjes op de kaart gezet. Mmm ik krijg wel zin in een lekker stukje appeltaart en jullie? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande