woensdag 21 december 2022

Lieve Kerstgroetjes van ons


Hallo allemaal,

Ik maakte dit kerstkaartje met de 2 onderstaande mallen van Dutch Doobadoo.


 Dutch Doobadoo Card Art Kerstbel
470 784 178

Dutch Doobadoo Card Art Kersthulst
470 784 179



Ik heb beide mallen eerst overgetrokken op wit cardstock, daarna heb ik ze beplakt met kerstpapier uit de Crafty Kit slimline Xmas van Dutch Doobadoo. Voor sommige onderdelen heb ik ook groen cardstock gebruikt. 


Dutch Doobadoo Crafty Kit slimline Xmas
473 005 027 


Met een zwarte fine-liner heb ik wat lijntjes op de kaart gezet. De schattige vogeltjes zijn stempels van Craft Emotions, die ik ingekleurd heb met Faber Castell potloden. De blaadjes horen ook bij de stempelset. Als laatste heb ik een tekst gestempeld op een banner, waaraan ik een touwtje heb vastgeknoopt. De blaadjes van de hulst mal heb ik wel wat losgeknipt om ze wat beter achter de kerstbel te kunnen plakken. En toen was er weer een kerstkaartje klaar.
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en geniet van elkaar.

Groetjes Mirande




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande