zaterdag 3 december 2022

Hret heerlijk avondje is gekomen


Hoi, hoi,

Hebben jullie pakjesavond al gevierd? 
Of gaan jullie echt op 5 december nog een gezellig avondje houden?
Ik maakte voor pakjesavond dit leuke kaartje met de gluur sint en piet.
Deze heb ik gemaakt met de build up mal van Dutch  Doobadoo.


Dutch Doobadoo Build up Gluur Sint en Piet
470 784 176


De schoorsteen waaruit Sint en Piet gluren heb ik gemaakt met de mal die hoort bij de Crafty Kit Sinterklaas van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Crafty Kit Sinterklaas
473 005 034



De schoorsteen heb ik overgetrokken op kraft papier en daarn heb ik de mal bewerkt met structuurpasta, die ik later weer een beetje gekleurd heb met inkt.
De pakjes, wortels en de cadeauzakken heb ik gemaakt met verschillende stansen van Marianne Design en DenDennis. De sneeuwrandjes heb ik gemaakt met Fluffy Stuff. 


Ik wens jullie allemaal een fijne pakjesavond en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande