zondag 1 december 2019

IJskoude wintergroetjes


Hallo allemaal,

Het is alweer december. 
Wat gaat zo'n jaar snel. 
Ook in deze laaste maand van dit jaar hebben we bij Dutch Doobadoo 
weer een hele leuke challenge voor jullie bedacht. Maak n.a.v. de onderstaande 
sketch een kaartje en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep op Facebook. 
Misschien win jij dan wel een leuke prijs met jouw creatie.


Ik heb voor deze kaart de basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het kerst/alpaca
 designpapier aan de slag gegaan. 
Het rondje heb ik nog een keer gemat op zilver papier. 
De rand van de muts heb ik ook gemaakt van zilverpapier. 


 Vervolgens heb ik op de kaart een lama gemaakt 
met de creatables van Marianne Design.


De kleurtjes heb ik aangepast bij het designpapier. 
Bovenaan de kaart maakte ik nog een bloemen toef
met daaronder wat blaadjes/takjes en een zilveren touwtje. 


Als laatste heb ik een tekststempel gebruikt. 
Ik ben beniewd wat jullie van mijn voorbeeld vinden. 
Ik wens jullie heel veel plezier bij het maken van deze challenge. 
En hopelijk doen jullie ook volgend jaar weer gezellig mee. 

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande