maandag 30 december 2019

Make a wish...

....because it's Christmas!


Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een kaartje gepost
heb in de Dendennis paper Design groep.
Ik ben in de decembermaand altijd heel erg druk op mijn werk
waardoor ik vaak wat minder tijd heb om te knutselen.
Maar voor de kerst heb ik uiteraard wel enkele kerstkaartjes gemaakt.
Dit is één van de kaartjes.
Ik heb verschillende stansen en een displaymal van Dendennis gebruikt voor dit kaartje.

Als eerste heb ik deze mal op wit cardstock overgetrokken en uitgeknipt. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier. 
Dit heb ik nog een keer gemat op rood cardstock.






Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de stansen van de pakezel. 
Hier heb ik een rendier mee gemaakt, de hoorntjes 
heb ik gemaakt met de stansen van Daisy Deer.

 

Vervolgens heb ik enkele kerstbomen uitgestanst en deze 
achter de uitgestanste tekst "Merry Christmas" geplakt.
Deze tekst heb ik gemaakt met een stans van Noor Design.

 



Met enkele stansen van Jocelijne Design heb ik de kerstklokjes, 
het strikje en de takjes bovenaan de kaart gemaakt.  
Met wat plakpareltjes heb ik nog wat sneeuwvlokjes op de kaart geplakt. 
Als laaste heb ik de tekst "Make a wish because it's Christmas" gestempeld. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande