zaterdag 14 december 2019

It's a boy


Hoi, hoi,

In de nieuwe decembercollectie van Dutch Doobadoo 
zit ook deze leuke mal van deze babyfles.




Dutch Card Art Babyfles
470 713 755

Ik heb er een kaartje mee gemaakt voor de geboorte voor een jongen.
Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het designpapier van Noor Design/Joy Crafts.
Het designpapier heb ik gemat op Kraft papier.



Het hartje en de babytekst heb ik gemaakt met een stans van Noor.
Het plaatje van de schattige baby
hoort bij het designpapier wat ik gebruikt heb. 
Uit deze papierset komen ook de tekstjes.
Ik vind dit een hele leuke babyfles waar ik vast nog vaker
een kaartje mee ga maken. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.





1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande