dinsdag 17 december 2019

Winter


Hoi, Hoi,

Dit keer heb ik een wintersekaart gemaakt. 
Hiervoor gebruikte ik deze Dutch Doobdoo Boxart mal.
Ik heb de mal 2 x over getrokken op wit cardstock. 
Bij de eerste heb ik het gat er wel uitgeknipt. 
Bij de 2 niet omdat ik die als achterkant gebruikt heb. 
De zijkanten heb ik tegen elkaar aangeplakt en bewerkt met designpapier.
Ik heb voor deze kaart designpapier gebruikt van Noor Design/Joy Crafts.


Vervolgens ben ik met de Tumble Friends stans 
van Jocelijne Design aan de slag gegaan. 


Hier heb ik deze 3 schattige pinquins mee gemaakt.
 Ik vind ze echt zoooo lief! 
Ook heb ik de stansenset gebruikt met de ijsschots en de visjes. 


Binnenin de kaart heb ik verschillende sneew/ijsranden 
verwerkt waarop ik het tafereeltje verwerkt heb.  
Bovenaan heb ik een ijsrand verwerkt.
De tekst "Winter" heb ik ook gemaakt met een stans.

\

De sneeuwsterren zijn gemaakt met verschillende stansen 
en in het midden van iedere sneeuwster heb ik een plakparel 
vewerkt of een rondje gemaakt met stickels. 


De kerstbomen zijn ook gemaakt met een stans van Marianne Design 
met een Pearlpen heb ik sneeuwvlokjes gemaakt op de bomen.

 

De visjes heb ik bewerkt met een witte gelpen, 
hierdoor vallen ze tussen de ijsschotsen  iets meer op. 
Ik vind het zelf een hele leuke winterse kaart geworden. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande