donderdag 19 december 2019

Speciale kerstpost



Hallo allemaal,

Dit zal één van mijn laatste kerstkaartjes zijn voor dit jaar denk ik.
Ik ben aan de slag gegaan met deze mal van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo Swing Card Art Oval flaps A5
470 713 337

Ik heb deze kaart eerst overgetrokken op kraft.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het designpapier van Noor Design/Joy Crafts.
Dit designpapier heb ik nog een keer extra gemat op creme cardstock.


Het schattige rendier heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design. 
De tekstkaartjes, die ik gebruikt heb, horen bij het designpapier.
Wanneer je de deurtjes van de kaartjes dichtklapt
kun je de kaart dicht strikken met een lintje.
Op de voorkant heb ik de krans nog een keer geplakt
door die nog een keer extra uit te stansen.
De tekst is gemaakt met een stempelset van Carlijn Design.



Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Heel leuk! Het rendiertje ligt hier nog nieuw te wachten, deze kerst niet aan toe gekomen, maar leuk om bij jouw te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande