donderdag 25 juni 2020

Fijne Zomer!



Hallo allemaal,

De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie,
 voor de maand juni ligt weer in de winkels.
En deze maand zijn er voor het eerst 2 Crafty kits uitgekomen!
Hoe leuk is dat een pakketje papier met een leuke mal, een stickervel 
en een uitdrukvel met leuke kaartjes. Daarmee maak je echt in
een handomdraai hele leuke kaartjes. 



Dit keer hebben we ook weer een gezellig bloghop voor jullie
georganiseerd boordevol leuke ideetjes.
Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeld
  


Ik gebruikte hiervoor deze 2 nieuwe Dutch Doobadoo mallen gebruikt

Dutch Box Art IJshoorn
Dutch 
470 713 064

Van deze mal heb ik alleen de ijsbolletjes gebruikt. 

Dutch Card Art Cup
470 713 794

Van deze mal heb ik de oren van de kampioensbeker 
geknipt en er een ijscoupe van gemaakt.

Ik heb de mal van de kampioensbeker overgetrokken op creme cardstock 
 en daarna uitgeknipt, zoals ik al zei heb ik de oren eraf geknipt. 
Hierna heb ik de beker nog 1x op designpapier overgetrokken.


Met een stans heb ik de tekst "Fijne zomer" gemaakt. 
Dit is een stans van Carlijn design.


Hierna heb ik 3 ijsbolletjes overgetrokken op creme cardstock 
en glitter papier. Bij het bovenste bolletje begint het ijs al een 
beetje te smelten maar de spikkels zijn nog wel zichtbaar.
Deze heb ik gemaakt met plakparels.
Bovenin de ijscoupe heb ik 2 kartonnen rietjes geplakt en
een parapluutje gestoken. Dit parapluutje heb ik gemaakt met een stans.


Als laatste heb ik nog een tropische bloem gemaakt met een stans.
In het hart van de bloem heb ik ook nog een plakparel geplakt.
Met een zwate fine-liner heb ik nog wat accent lijntjes gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie door deze creatie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen.
Ook als je niets hebt met voetbal dan nog kun je van deze kampioensbeker een 
hele leuke zomerse creatie maken.

Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Lieve groetjes Mirande




14 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig. Wat leuk dat je 2 mallen hebt gecombineerd en van de cup een ijscoupe hebt gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super en wat een leuk idee om de mal om te toveren tot ijscoupe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! En leuk dat je kunt toveren met de mallen.
    En zeer toepasselijk ook deze heerlijke ijscoupe vandaag met deze temperaturen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waow, wat mooi, dan krijg je gelijk zin om dit te maken. Zowel met papier als echt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke zomerse sorbet heb je gemaakt met de nieuwe mal. Heerlijk met deze temperaturen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooohhh deze ziet er zooooo mooi uit Mirande...wat kan je nog meer maken met dit warme weertje dan een heerlijke ijscoupe..ziet er prachtig uit...die nieuwe mallen zo gaaf gecombineerd...een TOP creatie!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke,echt zomers,mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....dat ziet er heerlijk uit!
    De ijscoupe is prachtig Mirande......zeker met dit weer komt hij nog beter tot zijn recht met de leuke details erop.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om mallen te combineren en als je hier naar kijkt krijg je echt trek in een overheerlijk ijsje.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk om deze kampioensbeker op zo'n hele zomerse manier te verwerken. Past perfect bij dit warme weer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooi ,heel toepasselijk met deze hitte.
    gr martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, zomerse creatie om de hop mee te beginnen.
    Leuk idee om de kampioensbeker om te toveren naar een ijsbeker.
    Zo komen er weer een heleboel mogelijkheden bij.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met de mooie ijsbeker!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig idee! Krijg gelijk zin in ijs 😂
    Mooie kleuren ook.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande