dinsdag 23 juni 2020

Sterkte



Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een kaartje gemaakt met het olifantje 
om iemand even hart onder de riem te steken.

Ik heb voor deze kaart 3 verschillende Dutch Doobadoo mallen gebruikt.


Ik heb voor de basiskaart de Shape Art Hilde A5
470 713 188 gebruikt.

Ik heb de basiskaart 2 x overgetrokken.
1x op wit cardstock en 1x op designpapier.
Daarna ben ik met de onderstaande mal van
het klavertje aan het werk gegaan.


Dutch Card Art A5 Clover
470 713 746

Ik ben het klavertje overgetrokken op wit cardstock.
Hierna heb ik groen designpapier met een stipje gebruikt.


Als laatste heb ik het olifantje gemaakt met de nieuwe build up mal.




Met een witte gelpen heb ik hier en daar 
nog wat accentlijntjes aangebracht.

Ik heb daarna het woord sterkte gemaakt met de 
alfabetstansen van Elisabeth Craft Design.


De tekstjes "Ik denk aan je" en "Veel liefs" heb ik gestempeld.

 

En als laatste heb ik wat lijntjes met een zwarte gelpen op de kaart gezet.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze olifant vinden.
Ik wens je nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande