zaterdag 6 juni 2020

I'm here for you....


Hallo allemaal,

Zijn jullie al lid van de nieuwe Dutch Doobadoo Build up groep op Faceboek?.
n deze groep maken we allemaal kaartjes met de nieuwe Build up mallen. 
Dit keer met de mal van de beer. 
Iedere maand organiseren we ook een leuke challenge. 
Doe jij deze maand ook gezellig mee?
 Maak n.a.v. de onderstaande sketch een kaart en plaats deze in 
de Dutch Doobadoo Build up groep. Wie weet win jij dan wel een leuke prijs.


Dit is mijn voorbeeld. 


Als basismal gebruikte ik deze Dutch Doobadoo Shape Art mal 
gecombineerd met de mal van de paraplu en de berenmal.




Op de paraplu maakte ik regendruppels met Tacky when dry gel medium.
Dat is een soort pasta die je aanbrengt op de mask, 
even aan de lucht laat drogen en er daarna glitterfolie over heen wrijft. 
Wat een leuk effect geeft dit. 
Wanneer je heel goed kijkt zie je ook nog regenspettertjes onder de 
paraplu aan de linkerkant, die heb ik op dezelfde manier gemaakt.


De tekststempel, die ik gebruikt heb is van My Favorite Things 
en past perfect bij dit tafereeltje.


Op de beer heb ik wat accent lijntjes aangebracht met een zwarte gelpen.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze beer vinden.
 Ik heb de kaart gemaakt op een regenachtige dag en 
waarschijnlijk zullen er nog wel enkele volgen, 
dus wie weet heb ik jullie kunnen inspireren om ook mee te doen. 
Heel veel succes en plezier. Tot een volgende keer.

Groetjes Mirande








2 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs toffe variant Mirande! Heel gaaf gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Magikvragen waarde paraplu vandaan komt?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande