maandag 29 juni 2020

Ollie verrast een jarige

 

Hallo allemaal,

Voor mijn jarige moeder maakte ik deze verjaardagskaart. 
Hiervoor heb ik de nieuwe Crafty Kit Alison van Dutch Doobadoo gebruikt. 
In deze kit zit een mal, designpapier, een stickervel 
en een vel met uitdrukelementjes. 
Met al deze materialen en de mal van de build up olifant 


en de stans van de voetbal, die nu een skippybal geworden is, 
heb ik deze kaart gemaakt.

Ik heb eerst de basismal over getrokken op creme cardstock.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het designpapier.
Dit heb ik gecombineerd met roze cardstock. 
Het olifantje heb ik gemaakt van grijs en licht roze cardstock.


Hierna heb ik de kaart verder gepimpt met
een tekst uit het stickervel. "Enjou this day"
en wat vlinders die komen uit het uitdrukvel.
Deze vlinders heb ik nog wel een keer gemat op roze cardstock.
Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat lijntjes op de kaart gezet.


In zijn pootjes heeft Ollie nog een bosje bloemen voor de jarige. 
Dit komt ook allemaal uit het uitdrukvel. 
De skippybal heb ik dus gemaakt met een een stans.


Achter Ollie heb ik nog een pocket gemaakt waarin ik een
labeltje heb weggestopt waarop ik een persoonlijke tekst 
geschreven had. 


Ik ben benieuwd wat jullie van deze verjaardagskaart vinden.
Wat gezellig dat je weer even een kijkje kwam 
nemen en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande