woensdag 17 juni 2020

Volg je dromen....!


Hallo allemaal,

De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie,
 voor de maand juni ligt  bijna weer in de winkels.
Ik mocht er alvast mee aan de slag en maakte deze voetbalkaart.




 

Ik gebruikte hiervoor de nieuwe Dutch Doobadoo 
mal met het woord Goal gebruikt

Dutch Card Art
479 713 791

Ik heb de basismal 2x overgetrokken op zwart en wit cardstock. 
Hierna nog 1x op designpapier.
Nadat ik alles heb uitgeknipt heb ik het op elkaar geplakt.
Achter de kaart die ik gemaakt heb met 
de mal heb ik nog een dubbele kaart geplakt zodat de kaart
kaart kan blijven staan.

Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stempels.
 De tekst "Volg je dromen' heb ik gemaakt met tekststempels van Craft Emotions.
Wat een leuke stempelsets zijn dit, er zijn er 4 en je kunt zelf tekstjes samenstellen en
ze daarna op je kaart stempelen.


De stempel van Allstar en goal komen uit een hele oude stempelset, die ik
maar weer eens opgezocht heb omdat deze perfect bij deze kaart past.


Het stempelafdrukje van de voetballer is een oude stempel van Magnolia.
Ja, wie wat bewaart heeft wat😂 (lees ik kan niet zo goed
afstand doen van mijn hobbyspulletjes)
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden.
Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat lijntjes getrokken en 
daarna was mijn kaart klaar.

Ik wens jullie  nog een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Lieve groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Wauw een onwijs gave nieuwe producten komen er aan!!
    Je creatie is supertof en lekker stoer!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande