zondag 24 april 2022

Hiep Hiep Hoera!



Hoi, hoi,

Met deze leuke  Crafty kit slimline Stay Cool  maakte ik dit vrolijke zomerse verjaardagskaartje Ik gebruikte voor de basiskaart een tekststans van Carlijn Design.



473 005 025


De aardbeitjes, die zich achter de letters verstopt hebben horen bij dit papiersetje. Waardoor je heel snel en simpel een leuke maar vooral vrolijke verjaardagskaart kunt maken. De tekst gefeliciteerd heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design. De bloemetjes komt uit een andere Crafty slimline kit en lagen nog ergens op mijn knutselbureau. Ze pasten er wel leuk blij dus heb ik ze er maar bij geplakt. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande