vrijdag 15 april 2022

Paasslinger. Vrolijk Pasen allemaal!


Hallo allemaal,

Het Paasweekend staat weer voor de deur. Een lekker lang weekend met hopelijk lekker weer. Ik maakte voor de Pasen deze Paasslinger. Ik gebruikte hiervoor het nieuwe Dutch Doobadoo alfabet.



Dutch Doobadoo stencil Art Alfabet
470 7894 106

Ik heb de letters eerst overgetrokken op wit cardstock en ze daarna uitgeknipt. Vervolgens heb ik ze beplakt met wat ouder papier uit een papierset van Joy/Noor design. Het waren nog de laatste restjes. Heb ik weer wat ruimte in de kast😂voor uiteraard nieuw papier. 

Met enkele plaatjes heb ik de slinger versierd. Dit is een knipvel van Bella Lulu. 
Het zijn echt hele leuke plaatjes. Ook de tekst komt uit dit zelfde knipvel.


Achter sommige plaatjes heb ik wat takjes geplakt, die heb ik gemaakt met een stans van ECD.


Als laatste heb ik met een zwarte fine-liner nog wat lijntjes op de letters gezet. Deze slinger hangt nu gezellig aan de muur. Zo heb ik toch nog wat versiering voor de Pasen in mijn woonkamer hangen. 


Ik wens jullie hele Fijne Paasdagen en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande