vrijdag 8 april 2022

Zwangerschaps cadeautje



Hallo allemaal,

 Voor een collega, die zwanger is maakte ik dit cadeautje om haar te feliciteren met haar zwangerschap. 
Ik gebruikte voor dit doosje deze leuke nieuwe mal van Dutch Doobadoo.



De bovenkant van het doosje heb ik versierd met een stempelafdrukje van Nellie Snellen. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potldoen. De zwarte tekstjes heb ik gestempeld met de stempelset Zwanger van Carlijn Design. Voor de tekst Baby heb ik de hotfoil stans van Carlijn Design gebruikte en het woord daarna uitgestanst met de snijmal grote woorden Baby. Vervolgens heb ik met een zwarte fine-liner het doosje nog wat versierd en de bloemtjes kwamen uit het Crafty Kit XL pappier pakket Happy Spring, dit waren echt de allerlaatste uitdrukfiguurtjes, die perfect bij dit papier passen. 



Op het sluitklepje van het doosje heb ik een tekst gestemepld met de stempelset Baby onderweg van Carlijn Design. Dat babyhoofdje is toch echt te lief vinden jullie niet? 😍


Op de achterkant van het doosje heb ik ook nog een tekst gestempeld.


In het doosje heb ik een knuffelkonijntje gedaan. 


Ik vind het wel een heel leuk cadeautje om weg te geven maar ik denk dat het ook wel heel leuk is om te krijgen. Wat een leuk cadeaudoosje is dit weer. Daar ga ik vast nog vaker leuke weg cadeautjes mee maken.


Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande