vrijdag 29 april 2022

This is your special day



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een verjaardagskaartje zien. Ik gebruikte hiervoor de nieuwe mal van Dutch Doobadoo van de bijenhuis,


Dutch Doobadoo Card Art Bijenhuis
470 784 116

Ik heb voor dit kaartje een papierblokje van Studio Light gebruikt. De basis van dit huis heb ik eerst op groen designpapier overgetrokken. Hierna ben ik aan de slag gegaan met het leuke bijenpapier en het gele cardstock. Alle randen van het papier heb ik bewerkt met gele en bruine inkt. Toen het hele huis af was heb ik het nog een keer gemat op zwart cardstock. Dit heb ik nog een keer uitgeknipt en als laatste op een witte basiskaart geplakt. Met een zwarte fine-liner heb ik lijntjes op de kaart gezet om alles net even iets meer te kunnen benadrukken. 


Bij het papier blokje wat ik gebruikt heb zitten ook leuke plaatjes, die heb ik allemaal uitgeknipt en op de kaart verwerkt. 
Achter 2 klepjes heb ik de tekst Happy Birthday geplakt, deze klepjes kun je dus openen om de tekst te kunnen lezen. Hier heb ik helaas geen foto van. 

 
De tekst "This is your special day"komt uit een vellem papiertje met leuke tekstjes. Ik vind het zelf wel een leuke kaart geworden al is hij best een beetje groot uitgevallen. Kan ik lekker veel op de achterkant schrijven voor de jarige😂.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande