dinsdag 5 juli 2022

Zonnige groetjes!!


Hallo,

Vandaag ben ik al een beetje in de vakantiestemming. Ik heb met de nieuwe mal van de vuurtoren van Dutch Doobadoo dit vrolijke zomerse kaartje gemaakt. Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock en deze daarna beplakt met het blauwe papier met de leuke schelpjes. 


Dutch Doobadoo Card Art Vuurtoren
470 784 139

Achter de raampjes heb ik nog een andere designpapiertje gepalkt.
Met een stempelsetje van My Favorite Things heb ik de vuurtoren verder gepimpt. Ik heb de stempelafdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden.


De tekst "Zonnige groetjes" heb ik gestempeld met een stempelsetje van Marianne Design. Onderaan de vuurtoren heb ik stukjes vissernet verwerkt en daar weer wat echte schelpjes bovenop geplakt om nog wat meer het strandgevoel te creëren.


Achter de vuurtoren heb ik met de slimline stansen van Elisabeth Craft nog een strand met wolkenlucht gemaakt. Zodat de kaart aan de onderkant net even iets beter kan blijven staan. Ik word hier wel vrolijk van en krijg nu echt zin in de zomer! Jullie ook?  Ik wens jullie alvast een fijne vakantie. Geniet er lekker van en tot snel.

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande