maandag 18 juli 2022

Hoera Elena is geboren






Hallo allemaal,

Ik mocht weer eens een geboortjekaartje maken. Dit keer een kaartje gemaakt voor de trotse ouders van de kleine Elena, dat is het dochtertje van mijn collega. Met deze Dutch Doobadoo mal maakte ik dit geboortekaartje.


Dutch Doobadoo Fold Art Mia
470 784 126


Ik heb deze mal 2 x overgetrokken op wit cardstock. Uit de eerste heb ik de ovaal geknipt, bij de tweede heb ik dit niet gedaan. Ik heb beide kaartje tegen elkaar aangeplakt zodat er een 3 d kaart ontstaat. In het gat heb ik Ted gehangen in zijn hangmatje. 


Wanneer je de kaart openvouwt kan deze dus staan en bungelt Ted als een bundeltje geluk in de kaart.



 De naam van de baby heb ik gemaakt met het alfabet van Elisabeth Craft Design. De teksten heb ik gestempeld met verschillende stempeltekstjes.
Nu moet het kaartje snel op de post. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande