donderdag 21 juli 2022

Bedankt juf Ninouk


Hallo allemaal,

Voor een lieve collega, die helaas afscheid gaat nemen omdat ze de overstap naar een andere school gaat maken heb ik dit leuke kaartje gemaakt. Het model komt van internet. Ik heb de kaart beplakt met het leuke papier uit de onderstaande slimline kit van Dutch Doobadoo.


Dutch Slime line paper kit Luiaard

473 005 006

Met de leuke plaatjes, die bij deze kit horen heb ik de kaart gepimpt. 


De tekstjes heb ik gestempeld met verschillende stempelsetjes van Marianne Design. Op de achterkant heb ik ook nog persoonlijke teksten gestempeld, die ik gemaakt heb met een stempelset van Carlijn Design. 

Mijn collega drinkt graag wodka sinas, dus in de grote toren heb ik een klein flesje sinas gestopt, middenin vind je een klein flesje wodka en in de 2 kleine kubussen heb ik chocolade rozijnen verstopt in kleine zakjes. Dit geheel had ik leuk verpakt en dat heb ik haar gegeven als afscheidscadeautje. Ondanks dat het afscheid best pittig was werd ze hier wel heel blij van. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande