maandag 25 juli 2022

Hoera 14 jaar!


 Hallo allemaal,

Voor mijn jarige dochter maakte ik dit verjaardagskaartje. Ik denk niet dat ik jullie hoef te vertellen dat ze helemaal fan is van dat bedrijf met die grote M. Iedere week komt ze hier wel een keer met haar vriendinnen en een half uur fietsen vinden de meiden dan echt geen probleem, terwijl ze normaal gesproken al lopen te klagen als ze op de fiets moeten naar school ( en dat is nog geen 5 minuten fietsen)πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


Ik heb de basiskaart gemaakt met de onderstaande Dutch Doobdoo mal.


Dutch Doobadoo Shape Art Antoinet
470 784 144

Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock al heb ik alleen de linkerkant van de mal en de onderkant van de mal gebruikt waardoor de basiskaart wel een andere vorm krijgt. Hierna heb ik deze beplakt met designpapier. Vervolgens heb ik het broodje hamburger gemaakt met de milk shake. Hiervoor heb ik de onderstaande build up mal gebruikt. 



Dutch Doobadoo Card Art/ Build up Hamburger
470 784 141


En helemaal achteraan vinden jullie de frietjes, die zeker niet mogen ontbreken bij zo'n heerlijke maaltijd πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


Dutch Doobadoo Card Art Franse Frietjes
470 713 803


De tekst Girls just wanna have... heb ik gestempeld met een tekststempel die ontworpen is door Mathilde Bottenheft. En de laastste tekst heb ik er zelf maar bij geschreven. De tekst Hoera 14 heb ik gemaakt met een letteralfabet van Carlijn Design.


Mijn dochter heeft deze kaart voor haar 14 e verjaardag gekregen en dit is tevens ook een klein cadeautje omdat het een cadeaubon is voor één maaltijd in haar meest favoriete restaurant. Hier was ze uiteraard heel blij mee.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande