woensdag 27 juli 2022

Joepie het is weer Kerst!


Hallo allemaal,

Ik mocht met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo aan het werk en ja ook al is het nu midden in de zomer. We zullen toch een keer met de kerstkaarten moeten beginnen. Ik maakte dit leuke kerstkaartje met de nieuwe Swing Art Christmas ball mal van Dutch Doobadoo.


Dutch Swing Art Christmas Ball 
470 784 146


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock en deze beplakt met designpapier voor de kerst. 
Vervolgens heb ik de kaart gepimpt met de leuke rendieren, die je kunt maken met de build up mal van Dutch Doobadoo. Deze blijft zo leuk, toch wel een van mijn favoriete mallen denk ik. 

Dutch Doobadoo Build up A6 Boo Rendier
470 784 012

Ik heb het rendier 2 x gemaakt en 1 keer in de bal geplakt en vervolgens 2 keer in de hoek. De tekst "Joepie het is kerst" heb ik gestempeld met een stempelsetje van Marianne Design.


 De kerstbal die je ziet wanneer je de kaart dicht klapt, is ook gestempeld met hetzelfde setje van Marianne Design. De banner met Merry Christmas hoort bij het designpapier. 


Ik word zelf heel blij van dit soort vrolijke en grappige kerstkaartjes. Wat vinden jullie ervan? Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.
Ik ga weer verder met kerstkaartje nummer 2 voor deze week.

Groetjes Mirande

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande