donderdag 11 augustus 2022

Beterschap, kom er snel bovenop!


Hallo allemaal,

Ik heb weer eens een beterschapskaartje gemaakt. Hiervoor gebruikte ik deze nieuwe Dutch Doobadoo Crafty kit. Bij deze Crafty kit zit ook een mal en die heb ik voor deze kaart gebruikt. 


Dutch Doobadoo Crafty kit Gnome
473 005 028

De mal heb ik eerst overgetrokken op wit cardstock. Hierna ben ik met het designpapier aan de slag gegaan. Dit heb ik vervolgens weer gemat op blauw cardstock. 


Bij deze papierset zitten ook weer hele leuke plaatjes van Gnomes. Ik heb hier enkele plaatjes van gebruikt en deze op mijn kaartje verwerkt.
 

Met de Beterschapsstans van Carlijn Design maakte ik de tekst Beterschap. Met een tekststempel maakte ik het rondje met de tekst "Kom er snel bovenop!" Met deze set maak je dus heel snel een leuk kaartje. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande