vrijdag 19 augustus 2022

Leuke Post speciaal voor jou!

Hallo allemaal,

Met de leuke Crafty Kit Blauwe Bessentaart van Dutch Doobadoo heb ik dit verjaardagskaartje gemaakt. Het modelletje kwam ik op Facebook tegen. Het is ook wel leuk om te laten zien dat je dit papier dus ook heel goed voor andere modellen kaarten kunt gebruiken.


Dutch Doobadoo Crafty Kit Blauwe Bessentaart
473 005 028

Het is een kaartje die je plat kunt versturen maar dus ook rechtop neer kunt zetten zoals te zien is op de foto's. 


Ik heb de basiskaart voorzien van designpapier uit de Crafty Kit en daarn ben ik met de plaatjes uit het uitdrukvel aan de slag gegaan. Op ieder stukje wat omhoog komt te staan heb ik een Gnome geplakt.

Omdat ik de kaart toen nog een beetje kaal vond heb ik er wat tekstjes bij gestempeld en deze opgeplakt door een stukje micca om te vouwen en deze achter de kaart te plakken waaraan ik de tekststempeltjes vast geplakt heb. 

Ik vind dit zelf wel goed gelukt. Wat vinden jullie ervan?

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande